Ștefan Chiriacescu este co-fondator și CEO al companiei eCommerce-Today.com, un business care transformă ideile în realitate digitală, o provocare dificilă pentru mulți antreprenori. De la construirea unui magazin online care să inspire încredere și să genereze vânzări, până la gestionarea complexă a marketingului digital, drumul către succes poate fi presărat cu provocări. Cu toate acestea, agenția condusă de Ștefan reușește cu prisosință să ducă la bun sfârșit toate cerințele clienților lor.
Specializați în design și optimizare web, sunt parteneri cu Shopify și Klaviyo, oferind o gamă completă de servicii pentru magazinele online din întreaga lume. De la alegerea temei potrivite și personalizare până la gestionarea eficientă a marketingului prin e-mail, ei sunt aici pentru a facilita fiecare etapă a procesului.


Cu o experiență vastă și o echipă dedicată, se angajează să transforme viziunile clienților în realitate digitală, oferind experiențe excepționale pentru consumatori. Înconjurați-vă de profesioniști și lăsați-i să vă ghideze spre succesul online!
Prezent în cadrul podcasturilor Syncap, Ștefan a vorbit despre începuturile sale în acest domeniu, dar și despre dorința pe care a descoperit-o din adolescență pentru viitoarea carieră de antreprenor. Acesta a povestit despre provocările pe care le-a întâmpinat pe parcursul carierei, dar și motivațiile sale pentru a continua indiferent cât de dificile ar fi putut ajunge lucrurile.
Întrebat cum a ajuns să contureze o companie atât de impresionantă ce a cunoscut succesul la nivel internațional, Ștefan a spus:
„Călătoria mea cu eCommerce a început în 2010. Eram în facultate și urma să devin și tată. Am pornit o firmă de eCommerce, importam echipamente de acvaristică din China și le vindeam.” (..) Am făcut un search pe Google, „eCommerce magazin online cum să.” Primul link era acolo Magento. Ok, hai să-mi pun un Magento. Greu, greu a fost, tare de tot, pentru că Magento este foarte complicat, ai nevoie de developer la fiecare pas și eu nu sunt developer. Făceam ASE-ul.”
„Primii trei ani cred că am lucrat foarte mult”
Ștefan a povestit și cât de mult efort trebuie să depui la început pentru ca afacerea ta să funcționeze:
„Pentru că lucram cu SUA, noi începeam munca la 10 dimineața, ora noastră locală. Terminam, luam o pauză la prânz de jumătare de oră, un launch, o oră maxim și după aia seara stăteam cu copiii 3-4 ore și după aia o luam de la capăt pe la 22, până pe la 1,2. (..) au fost câțiva ani în care am ars lumânarea la ambele capete, ca să zic așa.”
„Mulți ani de zile în agenție noi aveam o regulă: Nu se lucrează peste program, nu se lucrează în weekend.”
Pentru ca să ajungi un antreprenor de succes este nevoie ca în permanență să păstrezi conexiunea cu noutățile și schimbările ce au loc în industrie, dar totodată, este foarte important să înveți ce înseamnă să fii un antreprenor. Ștefan ne-a spus și despre un articol pe care l-a citit chiar în perioada în care punea accent foarte mult pe regula ce era implementată în agenție, dar care ulterior s-a dovedit a fi greșită:
„Am citit un articol foarte fain de la Harvard Business Journal care spunea că CEOs care încearcă să facă lucrurile corect, dar totuși le fac pe dos. Care sunt cele mai frecvente greșeli? Iar asta era prima greșeală, că limitezi oamenii să lucreze doar în timpul programului.”
Pentru mai multe informații despre cum a reușit Ștefan Chiriacescu să lucreze alături de companii estimate la miliarde de dolar, dar și alte aspecte ce țin de comerțul electronic, puteți descoperi în podcastul realizat de către cei de la Syncap.