Andreea Faur – CEO SEOholic – „de la începutul anului am preluat majoritar magazine online”
Business Economie Hardware Inovare Internet Podcast Software Software Tech Tehnologie

Andreea Faur – CEO SEOholic – „de la începutul anului am preluat majoritar magazine online”

SEOholic este o agenție din Cluj-Napoca specializată în servicii de creare și optimizare SEO pentru site-uri și magazine online. Echipa oferă soluții personalizate pentru a crește vizibilitatea și traficul organic, punând accent pe design responsive, structură tehnică optimizată și conținut relevant. Printre serviciile cheie se numără analiza detaliată a nevoilor afacerii, dezvoltarea platformelor adaptate și optimizarea continuă pentru a se alinia schimbărilor din industria digitală. SEOholic se evidențiază prin abordarea centrată pe nevoile clienților și rezultatele măsurabile pe termen lung, contribuind la succesul afacerilor online​.​

Andreea Faur – CEO SEOholic

Prezentă în carul podcastului Syncap, Andreea Faur este o profesionistă cu o experiență vastă în dezvoltarea afacerilor online, activând în acest domeniu din 2014. Cu o expertiză în optimizarea site-urilor web în trei limbi (română, engleză și italiană), Andreea a contribuit la creșterea și succesul afacerilor în mediul digital.

A absolvit Facultatea de Litere la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj, specializându-se în Limba și Literatura Italiană – Engleză. Ulterior, și-a consolidat competențele printr-un Masterat în Comunicare Multilingvă și Multiculturală, continuându-și formarea cu un curs postuniversitar de Informatică Aplicată și Programare la Universitatea Tehnică din Cluj.

Din octombrie 2022, Andreea este Cadru Didactic Asociat la Universitatea Tehnică din Cluj, unde predă un curs de SEO în cadrul Departamentului pentru Educație Continuă, Învățământ la Distanță și cu Frecvență Redusă – Informatica Aplicată și Programare. Ea este pasionată de digitalizare și de educarea noii generații de specialiști în optimizarea motoarelor de căutare.

„Peste tot e nevoie să rezolvăm probleme, peste tot e nevoie de conținut”

Înterbată despre cum se stabilesc strategiile pentru fiecare magazin online in parte, Andreea a răspuns:

„Strategia și principiile sunt aceleași. Peste tot e nevoie să rezolvăm probleme, peste tot e nevoie de conținut, peste tot e nevoie de keyword research și aceleași strategii funcționează. Trebuie adaptate, așa este, în funcție de industrie și să ne asigurăm că sunt corecte cuvintele cheie și-s relevante pentru site-uri, acolo unde sunt foarte tehnice. (…) strict pe zona de strategie, lucrez direct cu antreprenorul, îi spun exact ce să facă.”

Andreea Faur detaliază modul în care lucrează cu proprii clienți pentru a le crește vizibilitatea în motoarele de căutare

Pe parcursul podcastului Andreea Faur vorbește aplicat despre procesele și procedeele pe care ar trebui să le implementeze fiecare magazin online pentru a-și crește vizibilitatea utilizând SEO. Andreea a oferit mai multe detalii despre campaniile plătite, despre modul în care trebuie gestionate bugetele, dar și despre schimbările ce au loc în acest mediu dinamic.

Pentru mai multe informații despre SEO urmăriți podcast-ul Syncap alături de Andreea Faur, realizat de Alexandru Neamțu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *