theMarketer este o platformă inovatoare de marketing digital, lansată în martie 2023, care oferă soluții complete pentru afaceri, incluzând marketing prin email, SMS, notificări push, programe avansate de loialitate și automatizări pentru crearea de fluxuri de comunicare. Scopul principal al companiei este de a oferi o alternativă accesibilă și eficientă la costurile ridicate ale publicității digitale, permițând afacerilor să își crească baza de clienți și să construiască relații de lungă durată cu aceștia.
Fondatorul companiei, Rareș Bănescu, a creat theMarketer din dorința de a ajuta afacerile să își reducă dependența de surse externe de trafic, cum ar fi Google Ads sau Facebook Ads, concentrându-se pe conversii organice și loializarea clienților. Sub conducerea lui, platforma s-a extins rapid, fiind deja utilizată în peste 12 țări și având peste 700 de utilizatori activi. theMarketer se remarcă prin parteneriate strategice cu companii precum Amazon, care asigură fiabilitatea și scalabilitatea serviciilor oferite.
Acest mix de tehnologii avansate și ușurință în utilizare face theMarketer o soluție potrivită pentru afaceri de toate dimensiunile, oferind posibilitatea de a automatiza comunicarea și de a transforma interacțiunile cu clienții în relații valoroase pe termen lung.
Prezentă în cadrul podcasturilor Syncap, Alina Mitrică, CEO theMarketer, a vorbit despre strategii esențiale pentru magazinele online, de la cum să atragi și să păstrezi clienții, până la loializare, fidelizare, dar și perspectivele pozitive pe care le aduc competitori globali precum Temu sau Shein. Totodată, Alina povestește și despre modul în care theMarketer ajută afacerile online să-și optimizeze costurile de publicitate și să construiască relații durabile cu clienții.
„Multă vreme am fost în zona de client și în zona de client am încercat multe soluții”
Întrebată cum a ajuns în poziția de CEO al companiei theMarketer Alina a spus:
„Până acum, să zic, 4-5 ani am fost de partea cealaltă a baricadei și am încercat foarte multe soluții: din zona email marketing, de automatizări și de programe de loializare, și din România și din afara României, cu plusuri și minusuri. Mi-am dorit multe lucruri care la momentul acela nu erau posibile. Am încercat să dezvoltăm intern, alte lucruri care erau ori fie prea scumpe, ori existau, dar nu se puteau integra pe platforma pe care o foloseam. (..) una din satisfacții este că theMarketer mi-a făcut un fel de cadou pentru ce mi-am dorit atâta vreme și nu am avut. Este ca atunci când îi scrii o scrisoare lui Moș Crăciun și aștepți câțiva ani, și în sfârșit Moș Crăciun nu uită și îți aduce cadoul dorit sub brad.”
„am fost prezenți ca parteneri, în mare parte ca main partner, la 16 evenimente în ultimele luni”
Pe parcursul podcastului Alina e evidențiiat funcționalitățile platformei theMarketer, metodele prin care soluțiile lor eficientizează anumite zone ale marketingului, dar și aspecte importante ce țin de loializare, cum ar fi abonamente diferențiate pentru clienți, beneficii extra atunci când au un număr de comenzi pe site, cât și alte specte revelante sistemelor de fidelizare. Totodată Alina, a vorbit și despre modul în care theMarketer își gestionează propriul marketing, cât și despre eforturile majore pe care le-a depus întreaga echipă pentru a participa în cadrul celor mai importante evenimente de profil din țară și nu numai.
„Într-o săptămână, la un moment dat, mi-amintesc că am fost în același timp la trei evenimente diferite, ca și parteneri, din țări diferite. Rata de deschidere a oamenilor, a business-urilor față de noi a fost foarte mare.
„În momentul acesta, avem mulți clienți, atât în Grecia, cât și în Bulgaria, Ungaria și Cehia. Am început să avem clienți din ce în ce mai mulți și de dimensiuni chiar mari din Statele Unite ale Americii, din Orientul Mijlociu și alte țări.”
Pe finalul podcastului, Alina a oferit un sfat valoros prin care îi îndeamnă pe cei ce dețin magazine online „să se gândească la clienții lor ca la niște prieteni”. Pentru mai multe detalii despre theMarketer, dar și despre serviciile pe care le oferă celor peste 700 de clienți din portofoliu, puteți descoperi pe larg în cadrul podcastului Syncap, moderat de Alexandru Neamțu.