Arthur Rădulescu – Founder & CEO MerchantPro – „Am stabilit că nu mai avem voie să-i mai spunem clientului nu se poate”
Economie Inovare Internet Podcast Popular Software Software Tech

Arthur Rădulescu – Founder & CEO MerchantPro – „Am stabilit că nu mai avem voie să-i mai spunem clientului nu se poate”

MerchantPro, o companie românească specializată în soluții de eCommerce, sprijină retailerii online în fiecare etapă a dezvoltării afacerii lor, de la startup-uri la afaceri mature. Cu o experiență de peste 20 de ani, MerchantPro oferă o platformă flexibilă și agilă, care permite comercianților să își personalizeze magazinele online și să își optimizeze operațiunile conform propriilor viziuni de business.

Compania se mândrește cu un portofoliu de proiecte premiate și recunoașterea ca fiind cea mai inovativă soluție SaaS de eCommerce. Echipa MerchantPro, formată din peste 50 de specialiști în design, dezvoltare și consultanță, asigură suport continuu pentru clienți, inclusiv dezvoltare la cerere și asistență locală în țările balcanice.

MerchantPro se angajează să dezvolte constant platforma, integrând noi tehnologii pentru a ajuta comercianții să crească și să își eficientizeze activitățile online, atât pe piața românească, cât și internațională.

Prezent în cadrul podcastului Syncap, Arthur Rădulescu, Founder & CEO MerchantPro a vorbit despre începuturile platformei ce acum înglobează peste 2.000 de magazine online, dar și despre vasta sa experiență de peste 20 de ani în eCommerce. Acesta a dezvăluit toate etapele prin care a trecut pentru a construi brandul puternic de astăzi, cât și despre transformările din eCommerce pe care le-a întâmpinat pe întreaga perioadă a acestor ani.

„Eu mi-am început activitatea în domeniul online cu aproximativ 2-3 ani înainte să lansăm firma”

Întrebat cum a luat naștere cea mai inovativă soluție SaaS de eCommerce, MerchantPro, Arthur Rădulescu a afirmat: „Noi la început am activat foarte mult pe zona de freelancing. Dezvoltam proiecte pentru clienți, în general, clienți de afară, pentru că în România, pe vremea aia, nu prea exista încă noțunea de dezvoltare de proiecte, de e-commerce sau altceva. După care, la scurt timp, am început să ne dezvoltăm propriile proiecte. Am avut foarte multe proiecte în România, pornind de la site-uri de divertisment, comunități online, site-uri de dating, agregatoare de știri, site-uri de job-uri, directoare web.”

„Prima variantă a lui (Merchant Pro) a fost lansată cred că acum aproximativ 14 ani”

Totodată Arthur a vorbit și despre variantele care au stat la baza soluției MerchantPRO: „Era prima variantă, funcționa în România, în Statele Unite și în India. India, la un moment dat, mergea foarte bine. Prima variantă a proiectului era o variantă complet gratuită. Nu am încercat să o monetizăm. Pe vremea aceea nu eram atât de focusați pe monetizare, pe partea economică. După care, la un moment dat, ne-am dat seama că totuși e o mare oportunitate, e o foarte mare nevoie în piață de o asemenea soluție, dar care să fie cu adevărat performantă.”

„Am abordat întotdeauna business-ul ca o pasiune proprie”

Întrebat despre provocările pe care le-a întâmpinat până acum Arthur a declarat că nu a resimțit provocările, deoarece totul a fost făcut cu pasiune, iar acestea nu a perceput impactul lor neapărat ca pe-o provocare, totuși acesta a amintit că a dat peste niște provocări, dar care acestuia i se părea lucruri normale: „Eram foarte târmăr când l-am început. Cu siguranță aveam o forță pe care, chiar dacă o am și astăzi, nu mai este cea pe care o aveam acum 20 de ani. Concurența nu era în niciun caz la fel de puternică cum este acum. De-a lungul timpului lucrurile au mers relativ ok. Au apărut provocări de o natură foarte variată, începând de la provocările financiare de business, firești, care apar în orice companie, până la provocările tehnologice, provocările de stagnare a tehnologiei, provocările cauzate de bug-uri, de software cu un ciclu de viață care ajunge pe final, ceea ce ne-a forțat să ne redescoperim și să spunem OK, de mâine prescriem totul. A fost o provocare să facem chestia asta, dar nu regret și nu regretăm nici o clipă că am luat aceste decizii.”

Pentru mai multe informații despre începuturile MerchantPro, dar și întreaga aventură a lui Arthur Rădulescu în acest domeniu vast, puteți descoperi pe larg în cadrul podcastului Syncap realizat de Alexandru Neamțu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *