Cu peste 14 ani în urmă, Iulian Ghișoiu din Sebeș a început o călătorie impresionantă, pornind de la zero și investind totul în pasiunea sa pentru a crea TargetWeb. Astăzi, această inițiativă a evoluat într-o agenție SEO de succes, recunoscută la nivel național pentru rezultatele remarcabile obținute pentru clienți.
Parcursul carierei sale este o poveste de curaj, ambiție și dedicare în fața muncii asidue. După mai bine de 10 ani, eforturile sale au fost recunoscute prin desemnarea ca Agenția SEO a Anului 2022 în România la Gala Bizz Club Romania și prin promovarea a sute de brand-uri de renume.
Cum a început totul?
În 2010, Iulian luat o decizie curajoasă, renunțând la o carieră de 8 ani la Allianz, cea mai mare companie de asigurări din România, pentru a-și urma pasiunea în lumea antreprenoriatului. După multe cursuri și învățături din experiența anterioară, Iulian își amintește cu drag cum, după programul său la Allianz, al doilea său job, pasiunea pentru SEO, a devenit o prioritate timp de 5 ani.
Cu o parte din economiile pe care le avea în anul 2010, Iulian a investit în mobilier de birou, reclamă luminoasă și chiria pentru a începe această călătorie antreprenorială. Deși unii ar putea spune că a fost nebun să pornească de la zero, Iulian era plin de ambiție și încredere în cunoștințele sale, având convingerea că va reuși.
Cum te ajută TargetWeb?
Fast-forward, Iulian Ghișoiu conduce astăzi TargetWeb, o agenție SEO de succes, recunoscută la nivel național pentru rezultatele excepționale. Cu peste 18 ani de experiență în serviciile SEO, agenția sa a fost desemnată Agenția SEO a Anului 2022 în România, iar în 2023 Iulian a primit distincția “Specialistul SEO al anului 2023 în România”.
Cu servicii in-house oferite de o echipă specializată în SEO, copywriting și ecommerce, TargetWeb se remarcă ca pionier în nișa sa. Agenția este una dintre puținele din România, care furnizează servicii SEO pentru voice search, un domeniu în creștere rapidă în era digitală.
Iulian contribuie activ la educarea mediului de afaceri din România și este recunoscut pentru expertiza sa în managementul și corectarea reputației online. Lansarea cu succes a mai multor business-uri online, inclusiv Bekid și Comunicate de Presa, atestă transformarea sa remarcabilă de la angajat la antreprenor de succes.
Potrivit statisticilor, la nivel mondial, din totalul traficului pe care îl primeşte un site de ecommerce, între 39 şi 45% vine din rezultatele naturale ale Google, care este un motor generator de clienţi şi comenzi.
Bekid este prima platformă de eCommerce care activează în zona jucăriilor pentru copii și oferă posibilitatea de a realiza plățile prin criptomonede.
Considerăm extrem de importantă interacțiunea cu astfel de oameni, care au creat povești de succes și încearcă prin orice mijloace să devină din ce în ce mai buni în aria lor de activitate, iar de această dată vă oferim și un material video în care Iulian Ghișoiu prezintă povestea TargetWeb și Bekid.